• Bejelentkezés: H-P 8-16

• Telefon: +36 20 573 5434

• Telefon: +36 30 561 1098

Pediatrie

• A teljesség igénye nélkül ilyen tünetek lehetnek:

hirtelen jelentkező magas láz, hosszabb ideje fennálló hőemelkedés, köhögés, nehézlégzés, táplálkozási zavarok, étvágytalanság, fogyás, hasi fájdalom, hasmenés, hányás, visszatérő felső és alsó légúti hurutos tünetek, székelési és vizelési zavarok, fájdalmas, csípő vizelet ürítése, fejfájás, alkalmi vagy visszatérő görcsrohamok, testi vagy szellemi fejlődésben való elmaradás.

Az Aranyklinika csapatában a vesebetegségek a gyermekgyógyászat csaknem minden területét és a neonatológia egyes részeit felölelő magánrendelés az alábbi területeken nyújt szakmai segítséget a rászorulóknak:

• visszatérő fertőzések (gyomor, tápcsatorna, légutak, húgyutak, bőr, arcüregek stb.) kezelése és gondozása
      • testi fejlődésben való elmaradás felismerése, kezelése, gondozása
      • belső és külső elválasztású mirigyek betegségeinek gondozása
      • hiánybetegségek, felszívódási zavarok, táplálék allergiák kezelése, gondozása
      • tejcukor bontási zavarok (lactose intolerantia) megállapítása (hidrogén kilégzési teszt), tehéntejfehérje allergia kezelése, gondozása
      • Gilbert kór gondozása

Csecsemő- és gyermekgyógyász