• Bejelentkezés: H-P 8-16

• Telefon: +36 20 573 5434

• Telefon: +36 30 561 1098

Urologie

• Urologia si andrologia este specialitatea medicinii, care se ocupa cu afectiunile sistemului renourinar masculin si feminin (rinichi, ureterele, vezica urinara, uretra) si cu sistemul reproductiv masculin (testicule, epididim, vas deferent, vezicule seminale, prostata si penis).

Bolile urologice cele mai frecvente sunt:

• dereglari in dezvoltarea testiculelor
      • tumora testiculara
      • prostata
      • inflamatiile vezicii urinare (cistita)
      • tumora vezicala
      • incontinenta
      • piatra la rinichi
      • inflamatia bazinetului renal

Consult urologic și de prostată

Consult urologic: Simptomatologie urinară la bărbaţi şi femei. Consult pentru depistarea cancerului de prostată. Diagnosticul cancerului urogenital. Diagnosticul litiazei renale. Infertilitate masculină. Tratamentul complex al disfuncţiei erectile.

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés